0.5
Sanne van Lankeren
13-03-2025
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Via kennissen
KOOP HIER GEEN MEUBELS!
Zeer onbetrouwbare en incompetente organisatie. Samenvattend was dit een bijzonder slechte, teleurstellende en frustrerende ervaring.
Bij aankoop werd ons een levertijd van 4 weken beloofd. Na 30 weken (!) is onze bestelling nog steeds niet compleet. Alsof dat nog niet erg genoeg is, ging het ook vier keer mis met de levering. Zo ontvingen we 3x de verkeerde stoel.
Gedurende het hele proces hebben we geen enkele vorm van proactieve communicatie ervaren. We moesten telkens zelf achter de status van onze bestelling aan en werden keer op keer teleurgesteld met afspraken die niet nagekomen werden.
Ik zou willen dat ik minder dan één ster kon geven, want zelfs die verdienen ze niet. Wij zullen hier in ieder geval nooit meer iets kopen en we adviseren anderen aan hetzelfde te doen.
Informatieverstrekking
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
0.5
Sylvia
11-03-2025
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Anders
Onkunde en slechte communicatie
Zelfs 1 ster is nog te veel
Wij wachten inmiddels 9 maanden op onze tafel!
De communicatie bij de Bommel is werkelijk schandalig. Ik ben echt heel geduldig geweest maar de combinatie van de onkunde en slechte communicatie maakt dat ik inmiddels flink geïrriteerd ben. Eerst zijn ze vergeten de poot bij het blad te bestellen, toen werd de verkeerde poot geleverd, daarna kwam de goede poot maar zonder frame zodat het keramieken blad er niet op kon worden bevestigd. Inmiddels zijn wij 9 maanden verder en zit ik alweer een maand te wachten op een teken van leven. De betaling heeft uiteraard al wel maanden geleden plaatsgevonden dus de Bommel heeft ook geen haast om alles snel en zorgvuldig op te lossen.
Pluspunten
Het personeel in de showroom in Strijen weet ook niet wat ze hiermee aan moeten en geven aan zich echt te schamen voor de situatie.
Informatieverstrekking
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
7.5
Beune
24-02-2025
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
Goed geholpen door jeroen
Jeroen de service medewerker heet onze bank netjes en vakkundig opgevuld en gereinigd.
Superblij mee!
Bedankt
Pluspunten
Professioneel vakmanschap en dito omgangsvormen door lange ervaring
Informatieverstrekking
4.0
Professionaliteit medewerkers
4.5
1.0
Klant
18-02-2025
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Anders
Geen Service
Bank en salontafel zijn met beschadigingen bezorgd. Direct serviceformulier ingevuld, bijna een maand verder nog geen reactie noch actie.
Pluspunten
Verkoper gaf nuttige adviezen en nam de tijd.
Suggesties
Ga terug naar de service zoals in de tijd dat jullie nog een klein Liers bedrijf waren met competente medewerkers.
Informatieverstrekking
1.0
Professionaliteit medewerkers
1.0
0.5
Raymon Voskuilen
14-10-2024
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Via kennissen
Meest vreselijke meubelzaak van Nederland
Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt als de Bommel. Hier zijn ze echt alleen maar gericht op zoveel mogelijk verkopen en 0,0 service. December 2023 nieuwe inboedel uitgezocht. Deze zou in week 29 geleverd worden na onze verbouwing. Omdat ik nog niks gehoord had heb ik in week 28 contact opgenomen. Wat ik te horen kreeg was dat er iets fout gegaan was en de meubels nog niet binnen waren. Vervolgens hebben wij 7 weken in onze nieuwe woning op een tuinsetje moeten zitten tot onze nieuwe meubels zouden komen. Bij de aflevering bleek een kast op 4 plekken beschadigd te zijn. De chauffeur keek hier al niet eens van op en zei dat dit dagelijks gebeurd met het laden van de auto’s en hij dus regelmatig discussies met klanten moet voeren over hoe dit op te lossen. Ik heb diezelfde dag nog een mail gestuurd waarop geen reactie is gekomen. Pas na een week kreeg ik een mailtje met daarin dat ze vernomen hadden dat er een kast beschadigd was en dat ze de leverancier zouden gaan contacten. Ik zou binnen 10 dagen iets horen. Vervolgens weer niks gehoord en ben ik gaan bellen met service om Sarita aan de lijn te krijgen. Dat lukte niet en er zou een terugbelverzoek neergelegd worden. Hier werd geen gehoor aan gegeven. Een paar dagen later kreeg ik een mail van haar dat er binnen 14 dagen uitsluitsel kwam van de leverancier. Hierop heb ik wederom een mail gestuurd waar ook weer geen reactie op kwam. Vervolgens ben ik 3 weken lang meerdere keren per week gaan bellen met klantenservice om Sarita aan de lijn te krijgen. Elke keer lukte dit niet of mochten ze niet doorschakelen of werd haar toestel niet opgenomen. Kortom ze wou mij gewoon niet te woord staan wat echt schandalig is. We zijn nu 7 weken verder en er is niks ondernomen en zeker geen enkele medewerking of tegemoetkoming vanuit de Bommel. Wat een waardeloos bedrijf. Ondertussen heb ik de kast bij een andere zaak gekocht en daar kon die met 3 dagen geleverd worden. Lelijke van het verhaal is ook nog dat ik nu duurder uit ben omdat de prijzen sinds december 2023 verhoogd zijn, maar liever dit dan nog 2 maanden wachten op die vreselijke de Bommel.
Informatieverstrekking
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5